Verzending

adidas rekent een vast bedrag voor verzending naar het bezorgadres. Dit bedrag varieert per verzendwijze. De kosten (incl. btw) zijn:

 

  • Standaardverzending – € 0
  • mi adidas verzending – € 9,95-->0
  • Standaardverzending  + mi adidas verzending – €14,90-->0

Gratis verzending voor Kerst*

Verzendwijzen

Elke verzendwijze heeft specifieke beperkingen en kosten, die van toepassing zijn op je bestelling.

Bij het bestellen moet je een verzendwijze voor je product(en) kiezen. Je totale verzendkosten worden automatisch tijdens het bestellen berekend, voordat je bestelling wordt afgerond.

Levertijd

  • Standaardverzending - 2-5 werkdagen.

  • Spoedverzending - 1 werkdag.

    Alle bestellingen die vóór 14.30 uur op werkdagen worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden.

  • mi adidas verzending

    Gepersonaliseerde mi adidas artikelen worden speciaal voor jou gemaakt, deze zullen apart bezorgd worden binnen 3-5 werkdagen (mi adidas kleding) en 4-6 weken (mi adidas schoenen).

Het personaliseren van een product kost ongeveer 1 - 2 dagen. Dat betekent dat wanneer je een gepersonaliseerd shirt aan je winkelwagen toevoegt, je volledige bestelling 1 - 2 dagen later bezorgd zal worden dan wat je gewend bent.

Tijdens Sale kan de verwerkingstijd van orders langer zijn dan gebruikelijk.

Let op: ons magazijn is gesloten op de volgende data: 01.01.2014, 18.04.2014, 21.04.2014, 01.05.2014, 29.05.2014, 09.06.2014, 03.10.2014, 25.12.2014, 26.12.2014, 01.01.2015

Voor bestellingen geplaatst op, of een dag voor een van deze data, zal de levertijd worden verlengd met 1 - 2 werkdagen.

Verzendvoorwaarden en -beperkingen

  • Bestellingen worden alleen op werkdagen verzonden.
  • Werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van officiële feestdagen in Nederland en Duitsland.
  • We kunnen niet bezorgen via postbussen.
  • Voor alle zendingen moet bij ontvangst worden getekend.
  • Neem contact op met onze Klantenservice via 0800 - 020 12 40* (gratis nummer) als je vragen hebt.

Je bestelling volgen

Je kunt je bestelling volgen door naar de Bestelhistorie te gaan onder Mijn Account. Ga naar de bestelgegevens van de bestelling die je wilt volgen en klik op het volgnummer in de kolom. Je wordt nu doorgestuurd naar de website van het verzendbedrijf. Hier kun je de meest actuele informatie vinden.

Houd er rekening mee dat je de volginformatie pas kunt zien zodra het verzendbedrijf deze informatie heeft ingevoerd. Het kan dus voorkomen dat we je, de dag nadat je je bestelling hebt geplaatst, een link met een volgnummer geven, maar dat er nog geen volginformatie beschikbaar is. Het verzendbedrijf voert hun informatie meestal in binnen één werkdag nadat je van ons de link hebt gekregen, dus probeer het later nog eens als er geen informatie beschikbaar is.

Sommige bestellingen worden in meerdere dozen verzonden. Elke doos heeft een uniek volgnummer. De volgende statussen worden gebruikt:

 

  • Ontvangen.

    Dit betekent dat je bestelling door het systeem is ontvangen, maar nog niet is verwerkt door ons team. Je ontvangt een e-mail zodra we je bestelling hebben ontvangen.

  • Overgedragen.

    Dit betekent dat je bestelling is overgedragen aan het magazijn en dat je artikelen worden verzameld en voorbereid voor verzending.

  • Bestelling verzonden.

    Dit betekent dat je bestelling ons magazijn heeft verlaten en nu in handen is van het verzendbedrijf of al door het verzendbedrijf is bezorgd. Je kunt op de link naar de volginformatie klikken om te zien waar je pakket zich bevindt. Deze link staat bij deze status. Zodra je bestelling het magazijn verlaat, ontvang je ook een e-mail met de link naar de volginformatie.

  • Retour ontvangen.

    Dit is een extra status die wordt getoond als je hebt besloten (een deel van) je bestelling te retourneren. Deze status geeft aan dat de geretourneerde artikelen zijn ontvangen en geaccepteerd. Je ontvangt ook een e-mail als je geretourneerde artikelen zijn ontvangen en geaccepteerd.

  • Bestelling afgerond.

    Deze status geeft aan dat de bestelling niet langer kan worden gevolgd op de website van het verzendbedrijf omdat de bestelling te lang geleden is afgehandeld.

Bestelhistorie

Ga naar Mijn Accounten selecteer Bestelhistorie om eerder geplaatste bestellingen te bekijken.

Hiervoor moet je inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Heb je nog geen account? Klik hier voor informatie over hoe je je kunt aanmelden.

*Gratis vanaf een vaste lijn