Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Je bestelling kan geannuleerd zijn om verschillende redenen die te maken hebben met beschikbaarheid, betaling of bezorgadres. De meest voorkomende reden voor annulering is dat je maat niet op voorraad was op het moment dat je bestelling werd verwerkt.

Wanneer je bestelling (of een deel van je bestelling) is geannuleerd, wordt het betaalde bedrag uiteraard teruggestort op je bankrekening. Vergoedingen worden binnen 14 dagen verwerkt, maar hou er rekening mee dat het afhankelijk van je bank een paar dagen langer kan duren voordat de betaling verwerkt is.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren of mijn bezorgadres wijzigen als mijn bestelling nog niet is verzonden?

Wij gaan aan de slag zodra je je bestelling hebt bevestigd, daarom kunnen we helaas je bestelling niet annuleren of wijzigen, zelfs als hij nog niet is verzonden. In plaats daarvan kun je bezorging weigeren of ongewenste artikelen retourneren voor terugbetaling, met uitzondering van gecustomizede artikelen en alleen als wordt voldaan aan de voorwaarden van ons Retourbeleid.

Je bezorgadres kan niet worden gewijzigd nadat je bestelling is geplaatst.

Voor toekomstige bestellingen kun je alleen je bezorgadres wijzigen als je een account aanmaakt bij UPS.


Hoe wijzig ik een artikel of voeg ik een artikel toe aan mijn winkelwagen?

Kies de gewenste maat, kleur en aantal en klik op de knop 'In winkelwagen' om een artikel aan je winkelwagen toe te voegen.

Klik op de knop 'Bestellen' boven aan de pagina om de artikelen in je winkelwagen te wijzigen. Nu kun je het aantal artikelen in je winkelwagen wijzigen of artikelen verwijderen.

Ben je klaar met wijzigen, klik dan op 'Verder winkelen' om terug te keren naar de online shop.


Kan ik een artikel ruilen?

Helaas ruilen wij geen artikelen. In plaats daarvan kun je de bezorging weigeren of ongewenste artikelen retourneren voor een terugbetaling en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.

Terugbetaling is onderworpen aan de voorwaarden van ons Retourbeleid, en is niet mogelijk voor gepersonaliseerde en gecustomizede artikelen.


Hoe kies ik de juiste maat?

In de productbeschrijving, naast 'Kies maat', is een link naar de maattabel. Hier vind je een volledig overzicht van alle maten.


Kan ik een bestelling plaatsen via de telefoon?

Nee, onze klantenservicemedewerkers kunnen helaas geen telefonische bestellingen aannemen.


Hoe reken ik af?

Wanneer je klaar bent en de artikelen in je winkelwagen wilt kopen, klik je op de knop 'Bestellen' boven aan de pagina.

Ben je geregistreerd bij adidas of de online shop, dan kun je je e-mailadres gebruiken om je aan te melden. Heb je geen account, dan kun je afrekenen als gast of een account aanmaken voordat je afrekent.

Voer je bezorg- en factuuradres in. Kies vervolgens een betaalmethode en voer de benodigde betaalgegevens in voordat je op 'Bestelling bevestigen' klikt.

Controleer alle gegevens op deze pagina voordat je op de bevestigingsknop klikt. Bestellingen kunnen na bevestiging niet worden gewijzigd, controleer daarom goed of je adres klopt en eventuele gecustomizede artikelen precies zijn zoals je wilt.


Wat voor e-mails ontvang ik over mijn bestelling?

adidas stuurt je de volgende e-mails om je op de hoogte te houden van de bestelstatus:


Bestelling bevestigd:

Je ontvangt een ontvangstbevestiging kort nadat je een online bestelling hebt geplaatst.

Bestelling verzonden:

Deze e-mail bevestigt dat je bestelling ons magazijn heeft verlaten. In de e-mail staat een volgnummer dat je kunt gebruiken om de bezorgstatus van je bestelling te volgen.

Factuur:

In deze e-mail staat je factuur.

Bestelling geretourneerd:

Deze e-mail bevestigt dat we je geretourneerde bestelling hebben ontvangen. Wij controleren de door jou geretourneerde artikelen en betalen het geld binnen 14 werkdagen terug als ze voldoen aan de voorwaarden van ons Retourbeleid.

Annulering:

Deze e-mail wordt verzonden als je bestelling geheel of gedeeltelijk is geannuleerd.


Pre-order?

Je kunt artikelen die nog niet gelanceerd zijn ook per pre-order bestellen op adidas.nl. Zodra de artikelen binnen zijn, sturen we ze naar je toe. Plaats je pre-order met een geldige creditcard - het bedrag wordt pas afgeschreven wanneer je bestelling ons magazijn verlaat en je een e-mail met je trackinginformatie ontvangt. Pre-order artikelen kunnen niet in combinatie met andere artikelen bezorgd worden.


Wat moet ik doen als ik hier geen antwoord op mijn vraag kan vinden?

Wij raden je aan om contact op te nemen met de vriendelijke klantenservicemedewerkers van onze online shop via de volgende contactgegevens.