Wat zijn de verzendkosten?

adidas rekent vaste tarieven per adres, afhankelijk van de verzendwijze. De tarieven (incl. btw) zijn als volgt:


Standaardverzending

4.95€

mi adidas-verzending

9,95€

Standaard- en mi adidas-verzending

14.90€


Alle bestellingen t/m 14-6-2015 wordem gratis verzonden. Dit is exclusief bestellingen die mi adidas-artikelen bevatten
Hoe lang duurt verzending?

Dat hangt af van wat je koopt.


Gecustomizede mi adidas-artikelen zijn speciaal voor jou gemaakt en worden afzonderlijk bezorgd in 4-6 weken.

Standaardverzending:

2 werkdagen

Gecustomizede mi adidas-verzending:

4-6 weken

Snel customizen: + 2 dagen

Het toevoegen van een naam, nummer, embleem of vlag op je artikel duurt ongeveer 1-2 dagen, dus als je een snel gecustomized artikel aan je winkelwagen toevoegt, is de bezorgtijd 1-2 dagen langer dan je gewend bent.


Tijdens de sale kan de bezorgtijd iets langer zijn dan je gewend bent. Wanneer je meerdere artikelen bestelt, ontvang je de bestelling mogelijk in verschillende pakketten en op verschillende dagen.

Feestdagen

Let op: ons magazijn is gesloten op de volgende data: 01.01.2015, 06.04.2015, 25.04.2015, 01.05.2015, 14.05.2015, 25.05.2015, 15.08.2015, 03.10.2015, 25.12.2015, 26.12.2015, 28.12.2015

Bezorging van bestellingen die op of een dag voor deze data worden geplaatst, duurt een paar werkdagen langer.


Regels en beperkingen voor bezorging

Bestellingen worden alleen op werkdagen verzonden. Werkdagen zijn maandag tot vrijdag, met uitzondering van feestdagen in Nederland en Duitsland.

Wij kunnen niet bezorgen bij postbussen.

Voor alle verzendingen moet bij ontvangst worden getekend.

Vanwege logistieke redenen betreffende het bezorgen in afgelegen gebieden, kunnen we je bestelling annuleren en er andere voorwaarden aan verbinden.

In geval van annulering of problemen bij het verwerken van je bestelling ontvang je zo spoedig mogelijk bericht.


Hoe lang na ontvangst van de verzendbevestiging kan ik mijn bestelling volgen?

Wacht ten minste 24 uur na de verzendbevestiging voordat je op de volglink klikt. Dit geeft de koerier de tijd om je bestelling op te halen bij het magazijn.


Kan mijn bezorgadres afwijken van mijn factuuradres?

Ja, zo lang ze beide adressen in hetzelfde land zijn. Voer gewoon een bezorg- en factuuradres in bij het afrekenen.


Hoe volg ik de status van mijn bestelling?

Als je een adidas-account hebt:

Meld je aan en klik op 'Bestelhistorie' in het gedeelte 'Bestelgegevens' en klik vervolgens op de bestelling die je wilt volgen.

Als je geen adidas-account hebt:

Lees de verzendbevestiging voor instructies. Je ontvangt deze e-mail wanneer je bestelling ons magazijn heeft verlaten. Je kan de status van je bestelling bekijken met het volgnummer* dat in deze e-mail is gegeven.



Mogelijke statusberichten zijn:


Bestelling ontvangen:

Dit betekent dat we je bestelling hebben ontvangen, maar dat ons bestelteam het nog niet in ons systeem heeft verwerkt. Je ontvangt een e-mail om dit te bevestigen.

Bestelling verzonden:

Dit betekent dat je bestelling ons magazijn heeft verlaten en wordt bezorgd of al is bezorgd. Met een volgnummer* kun je de locatie van je pakket bekijken.
Je kunt alleen de status van gecustomizede mi adidas-bestellingen volgen met het volgnummer in de verzendbevestiging van je gecustomizede bestelling.
Bestellingen kunnen in meer dan één doos worden verpakt en elke doos heeft zijn eigen unieke volgnummer. De verschillende pakketten worden mogelijk op verschillende dagen bezorgd. Gecustomizede mi adidas-artikelen worden altijd gescheiden verzonden binnen 4-6 weken.

Retour ontvangen:

Deze status wordt weergegeven wanneer je (een deel van) je bestelling hebt geretourneerd en dat deze in ons magazijn is aangekomen. Je ontvangt hiervan een e-mail ter bevestiging. Je vergoeding voor de geretourneerde artikelen wordt binnen 14 dagen verwerkt mits de artikelen voldoen aan de voorwaarden van ons Retourbeleid.

*Het duurt ten minste 24 uur voordat volgnummers zijn geactiveerd.

Wat moet ik doen als ik hier geen antwoord op mijn vraag kan vinden?

Wij raden je aan om contact op te nemen met de vriendelijke klantenservicemedewerkers van onze online shop via de volgende contactgegevens.