Hoe plaats ik een Click & Collect-reservering?

Datum bijgewerkt: 15/10/18
  1. Zoek de gewenste artikelen en selecteer 'Bestellen'.
  2. Selecteer 'winkel adidas' als de bezorgwijze van je voorkeur.
  3. Voer je locatie in en klik op 'Zoeken' om de dichtstbijzijnde Click & Collect adidas-winkel te vinden.
  4. Kies een winkel en klik op 'Hier ophalen'. De artikelen hebben de volgende beschikbaarheidsstatus:
  • beschikbaar (in de winkel)
  • kan verzonden worden naar een winkel
  • niet beschikbaar (dient thuis bezorgd te worden)
  1. Vul je volledige naam en e-mailadres in.
  2. Selecteer of je op de hoogte gehouden wilt worden van de voortgang via SMS. Zo ja, vul je mobiele nummer in en vink het vakje aan om updates via SMS te ontvangen.
  3. Zorg ervoor dat je het juiste bezorgadres hebt geselecteerd voordat je gaat afrekenen en dat dit overeenkomt met de winkel van jouw keuze.
  4. Klik op 'Bestellen & Ophalen' om je reservering te plaatsen. Je zult hiervan vervolgens een bevestiging per mail ontvangen. Zodra je je reservering op kan halen in de geselecteerde winkel, word je ook via e-mail en sms (indien verzocht) op de hoogte gesteld. Let op; jouw reservering wordt gedurende 5 dagen bewaard en je dient deze te betalen als je je reservering komt ophalen in de winkel.

Voorwaarden om een Click & Collect-reservering te plaatsen
Houd er rekening mee dat het alleen mogelijk is om een Click & Collect-reservering te plaatsen als:
  • Click & Collect op dat moment beschikbaar is. Tijdens bepaalde sale-periodes schakelen we de Click & Collect-optie uit.
  • Jouw reservering geen gecustomizede of gepersonaliseerde artikelen bevat.
  • Jouw reservering uit niet meer dan 6 artikelen bestaat.
  • Jouw reservering niet de waarde van €1000 overschrijdt.
  • Jouw reservering niet bestaat uit hype-artikelen.
Er is altijd nog de optie om thuis te laten bezorgen als je geen Click & Collect-reservering kunt plaatsen.

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo: 9:00 uur tot 17:00 uur