Klarna - Hoe zit het met retourneringen?

Datum bijgewerkt: 31/01/20
Wil je iets bestellen met Klarna, maar weet je niet precies hoe het retourproces werkt? Of heb je al iets besteld met Klarna als betaalmethode en wil je waarborgen dat je niet hoeft te betalen voor de artikelen die je terug wilt sturen? 

Als je al hebt betaald voor je bestelling, maar dan besluit om een of meerdere artikelen te retourneren, hoef je niets te doen. Je ontvangt binnen 3-5 werkdagen rechtstreeks een terugbetaling van Klarna voor deze artikelen.

Als je nog niet voor je bestelling hebt betaald, volg dan onderstaande stappen om de betaaldatum te pauzeren:

je hebt 14 dagen de tijd om je adidas-bestelling te betalen. We raden je aan om het Klarna-portaal te bezoeken en ze van je retour op de hoogte te stellen.

Eenmaal in het Klarna-portaal, selecteer je de betreffende bestelling en klik je op 'Retours'. Je kunt dan aangeven of je een of meerdere artikelen hebt teruggestuurd. Hiermee pauzeer je tijdelijk je betaling tot de retour verwerkt is. Klarna zal je dan een nieuwe factuur toesturen.

Mocht je een herinnering om te betalen ontvangen van Klarna terwijl het retourproces lopende is, neem dan rechtstreeks contact op met hun klantenserviceteam.

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo: 9:00 uur tot 17:00 uur