alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkusp-delivery-cashusp-delivery-delayusp-delivery-eveningusp-delivery-same-dayusp-delivery-storeusp-deliveryusp-exchangeusp-free-returnsusp-gift-cardusp-klarnausp-salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexternal-linkfilterfullscreenhamburgerhd-filledhd-outlinehide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-outlinepin-smallpinplay-filledplay-outlineplusprofilereloadsd-filledsd-outlinesearchsharesound-off-filledsound-off-outlinesound-on-filledsound-on-outlinesubtitles-cc-filledsubtitles-cc-outlinesubtitles-filledsubtitles-outlinewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessengerpinterestruntastictiktok-defaulttiktoktwittervkwhatsappyahooyoutube
  • HEREN
  • DAMES
  • KIDS
  • NIEUW
  • SPORTEN
  • COLLECTIES
  • OUTLET
Je winkelwagen is leeg

Wat moet ik weten over de adiClub punten-te-besteden?

 
Waarom heb ik twee puntensaldo's in mijn account?
Eén saldo is voor punten die je helpen een niveau omhoog te gaan in adiClub. Het andere saldo is voor punten die je kunt besteden aan nieuwe voordelen. Deze saldo's kunnen verschillende hoeveelheden punten hebben, afhankelijk van hoeveel je verdient of besteedt. 
 
Waar kan ik mijn puntensaldo vinden?
Log in op je persoonlijke adiClub-account om een overzicht te vinden van je punten en niveaus.
 
Hoe kan ik mijn punten besteden?
Er zijn een aantal manieren waarop je je punten kunt uitgeven met de adidas app: besteed ze aan kortingsvouchers, koop producten, draag bij aan een goed doel of investeer ze in de beste ervaringen of partneraanbiedingen naar keuze. Het aantal punten dat je per beloning moet uitgeven, wordt aangegeven in de adidas app. Houd ons in de gaten voor meer nieuws.
 
Kan ik mijn bestaande punten uitgeven?
Ja. Je puntenoverzicht blijft in je account staan, zodat je ervoor kunt kiezen om ze uit te geven. Er zijn maximaal 100.000 punten per account. 
 
Als ik te veel punten besteed, ga ik dan een niveau omlaag?
Nee. Het uitgeven van je te besteden punten heeft geen invloed op je niveau en je kunt alleen het beschikbare aantal punten uitgeven. 
 
Verlopen mijn te besteden punten? 
Om onze meest trouwe leden te belonen, zullen er meer adiClub-voordelen zijn voor degenen die regelmatig punten verdienen. Te besteden punten verlopen, op voortschrijdende basis en tot het einde van de kalendermaand, 12 maanden na je laatste aankoop of activiteit waarmee je punten hebt verdiend om te besteden. Maar omdat aan alle goede dingen een einde komt, kunnen alle te besteden punten alleen worden bewaard voor een maximale periode van 36 maanden - tegen het einde van de maand - voordat ze automatisch verlopen.
 
Voorbeeld: Als je punten hebt verdiend om te besteden op 1 januari 2022 en 10 januari 2022, worden al je te besteden punten opgeslagen tot eind januari 2023. Als je echter op 21 juni 2022 een aankoop hebt gedaan en nog wat extra te besteden punten hebt verdiend, zijn al je te besteden punten beschikbaar tot 12 maanden na die aankoop tot eind juni 2023. De te besteden punten die in januari 2022 zijn verdiend, zullen in elk geval niet meer beschikbaar zijn na eind januari 2025.
 
Kan ik punten inwisselen op adidas.nl?
Ja. Momenteel kun je alleen je punten uitgeven voor kortingsvouchers op adidas.nl. We introduceren continu nieuwe aanbiedingen op adidas.com. Download tot die tijd de adidas app en haal het beste uit adiClub. 
 
 

Punten x Artikelen

Kan ik artikelen in de winkel kopen met mijn punten? 
Nee. Je kunt je punten alleen uitgeven aan artikelen via de adidas app.
 
Waarom kan ik geen artikelen vinden die ik met mijn punten kan kopen? 
Check of je de adidas app gebruikt en houd er rekening mee dat er slechts een bepaald aantal artikelen in aanmerking komen. Volg de aankondigingen in de app en loop nooit meer iets mis.
 
Kan ik een artikel dat ik heb gekocht met punten retourneren?
De retourperiode voor alle artikelen die je hebt gekocht met je punten is 14 dagen na levering. Nadat we je artikel(en) hebben ontvangen, worden je uitgegeven punten binnen 14 dagen op je account teruggestort. Houd er rekening mee dat je hetzelfde artikel niet twee keer met je punten kunt krijgen, zelfs niet als je het artikel hebt geretourneerd.
 

 
Punten x Kortingsvoucher

Ik heb een kortingsvoucher gekocht met mijn te besteden punten, waar kan ik deze gebruiken?
Meestal kun je je kortingsvoucher gebruiken in de adidas app, op adidas.nl en in onze winkels. Lees de algemene voorwaarden van je voucher.
 
Ik heb een kortingsvoucher gekocht met mijn te besteden punten, hoe lang is deze geldig?
Meestal zijn vouchers 60 dagen geldig. Lees de algemene voorwaarden van je voucher.
 
Kan ik een voucher retourneren die ik heb gekocht met punten? 
Helaas niet. Je kunt je voucher echter binnen 60 dagen  na aankoop gebruiken. Je kunt je hier aanmelden voor onze nieuwsbriefom de kans op je voordeel niet te missen.
 

 
Punten x Goed Doel

Krijg ik een donatierapport zodra ik punten heb bijgedragen voor een goed doel naar keuze?
Nee. Helaas zijn puntenbijdragen niet fiscaal aftrekbaar
 
Is het mogelijk om de geschiedenis van mijn bijdragen aan goede doelen te zien?
Ja. Ga naar je adiClub-profiel en klik op LIDMAATSCHAPSGESCHIEDENIS om alle activiteiten op je puntenaccounts te zien
 
Kan ik me abonneren op het regulier bijdragen aan goede doelen?
Nee, nog niet. Maar je kunt wel zo vaak als je wilt bijdragen aan goede doelen naar keuze
 
Kan ik mijn punten terugkrijgen als ik mijn bijdrage voor een goed doel wil intrekken?
Nee. Terugtrekken is niet mogelijk
 
 
Punten x Partnership

De voucher voor een partnership die ik wil kopen met punten is niet op voorraad. Komt deze nog terug? 
Misschien komt-ie terug. Kom regelmatig even kijken. 
 
Mijn partnervoucher werkt niet. Wat moet ik doen?
Als je geen partnership kortingscode ontvangt, direct na je aankoop of in je adiClub-profiel onder de vouchersectie of via e-mail, neem dan contact op met de adidas Klantenservice. Als je een vouchercode hebt en deze werkt niet op de website van onze partner, neem dan contact op met de Klantenservice van onze partner.  
 
Kan ik een partnership-voucher retourneren en mijn punten terugkrijgen?
Nee, je kunt geen partnership-voucher retourneren en mijn punten terugkrijgen?
 
Kan ik mijn gekochte partnership-voucher overdragen naar een ander adiClub-account?
Nee. Helaas zijn voucher- noch puntoverdrachten mogelijk

VOND JE DIT ARTIKEL NUTTIG?