Hoe check ik de bezorgstatus van mijn bestelling?
Datum bijgewerkt: 03/12/20
VOLG JE BESTELLING
De status van je bestelling checken op de Bestellingstracker pagina. Vul je bestelnummer en e-mailadres in, en klik op 'Bestelling volgen' om de pagina waarop je bestelgegevens staan te openen. Je vindt je bestelnummer in je bestelgeschiedenis of in de e-mail waarmee we je bestelling bevestigd hebben. |
VOLG JE PAKKET
je bestelling tracken door de link in de e-mail met de Verzendbevestiging te volgen. |
*In het geval van vertragingen ontvang je de meest nauwkeurige verzendingsdatum in de e-mail met je verzendingsbevestiging en in onze bestellingstracker zodra je pakket is verzonden.
Veelgestelde vragen
- Hoe check ik de bezorgstatus van mijn bestelling?
- Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?
- Wat is de levertijd & wat zijn de verzendkosten?
- Wat kost het om een artikel, of meerdere artikelen, te retourneren?
- Wat gebeurt er met mijn voucher als ik mijn online bestelling terugstuur, of een deel ervan, of wanneer mijn bestelling is geannuleerd?
- Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn geretourneerde bestelling?
- Hoe gebruik ik mijn voucher?
Waar is mijn bestelling?
Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.
Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?
VRAAG ONZE KLANTENSERVICE
Ma - Vr: | 8:00 uur tot 19:00 uur |
Za - Zo: | 9:00 uur tot 17:00 uur |