Ik heb geen toegang tot mijn Runtastic- en/of adidas-account. Wat moet ik doen?

Datum bijgewerkt: 16/10/19
Als je niet kunt inloggen, kan het zijn dat je van nu af aan maar één set aanmeldgegevens nodig hebt voor alle adidas-platforms. Check je inbox (en map met spamberichten) voor een e-mailbericht met deze informatie. Als je het e-mailbericht niet kunt vinden, probeer dan de aanmeldgegevens van zowel Runtastic als adidas; een van de twee moet het doen. 

Ontdek hier meer .

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo: 9:00 uur tot 17:00 uur