Wat doen jullie eraan om mijn dataprivacy te waarborgen?

Datum bijgewerkt: 15/10/18
We doen er alles aan om de veiligheid en privacy van je gegevens te waarborgen.
Ons doel is om je te voorzien van complete transparantie wat betreft je persoonlijke gegevens. Wil je:
  • Jouw persoonlijke gegevens bekijken/downloaden?
  • Persoonlijke informatie bewerken/corrigeren?
  • Jouw e-mailvoorkeuren wijzigen?
  • Jouw profiel verwijderen?
Je kunt dit allemaal doen door in te loggen op onze website en naar 'Mijn Account' te gaan. Je krijgt de vrijheid om dit allemaal zelf te doen en dat zorgt ervoor dat alles veel sneller gaat, zonder dat je daarbij de klantenservice om hulp hoeft te vragen.
We willen je ook garanderen dat we jouw gegevens alleen gebruiken om onze producten en services nog beter voor jou te maken. Zo wordt je data gebruikt:
  • Om je bestellingen te verwerken, om je bestelgeschiedenis weer te geven en om je te helpen je adidas-account te beheren;
  • Om je op de hoogte te stellen van onze nieuwste producten, het laatste nieuws en speciale aanbiedingen;
  • Om je shopping experience te verbeteren door middel van gecustomizede content en communicatie;
  • Om constant onze producten, services en sites te verbeteren naar aanleiding van je reviews;
  • Om je te voorzien van Customer Support;
Lees meer over onze privacy initiatieven in ons privacybeleid.
Als je nog meer vragen/verzoeken hebt, neem dan contact op met ons privacyteam door een e-mail te sturen naar DataProtection@adidas-Group.com.

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo: 9:00 uur tot 17:00 uur