Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel heb ontvangen?

Datum bijgewerkt: 15/10/18
Als je een bestelling via onze online shop hebt geplaatst en het verkeerde artikel ontvangt, neem dan contact met ons op. Wij helpen je dan met het retour- en vergoedingsproces. Als je een artikel in de verkeerde maat ontvangt, kun je het naar ons terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen in onze online shop.
 
Als je het artikel bij een van onze officiële winkels hebt gekocht en het artikel niet helemaal is wat je verwachtte, kun je het artikel binnen de retourperiode terugbrengen. Je kunt je artikel omruilen en/of het geld terugkrijgen. Onze retourregels en -beperkingen zijn van toepassing.

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo: 9:00 uur tot 17:00 uur