Wat moet ik doen als mijn vouchercode niet werkt?

Datum bijgewerkt: 15/10/18
Als je een vouchercode gebruikt krijg je soms een melding dat deze is verlopen of niet wordt herkend. Als de code is verlopen kun je hem niet meer gebruiken. Als de code niet wordt herkend, kun je als volgt checken wat het probleem is.

Verzeker je ervan dat je de voucher op de juiste manier gebruikt. Lees de algemene voorwaarden onder aan de e-mail. Check of de voucher geldt voor alle artikelen in je winkelwagen, niet alle artikelen komen namelijk in aanmerking voor kortingscodes.  Ook kan het gaan om een winkelvoucher, deze kunnen niet gebruikt worden in de online shop.
 
Als geen van deze issues van toepassing zijn, controleer dan of je de code correct hebt ingevuld. Bij het handmatig invoeren van de code is een fout snel gemaakt. Veelgemaakte fouten:
  • Te veel of te weinig spaties, fouten bij het invoeren van de tekens en/of spelfouten.
  • Het vouchercode-veld is caps lock-gevoelig. Zorg dat de caps lock-knop 'uit' staat, maar gebruik hoofdletters indien nodig.  
  • Controleer of je de nummers 0/1 niet verwart met de letters O/I.
Als je er zeker van bent dat de voucher geldig is voor jouw bestelling, maar hij werkt nog steeds niet, neem dan contact met ons op.

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo: 9:00 uur tot 17:00 uur