Wat voor e-mails ontvang ik over mijn bestelling?

Datum bijgewerkt: 15/10/18

Je ontvangt normaliter de volgende e-mails met betrekking tot je bestelling:

  • Een bevestiging van je bestelling per mail om aan te geven dat we je bestelling hebben ontvangen
  • Een e-mail om te bevestigen dat je bestelling verzonden is, inclusief Track & Trace-code
  • Een e-mail om te bevestigen dat je bestelling bezorgd is

In het geval van een retourzending zullen de volgende e-mails naar jou verzonden worden:

  • Bevestigingsmail zodra de koerier jouw retourzending heeft opgehaald
  • Bevestigingsmail zodra we jouw retourzending hebben ontvangen in ons magazijn en er een terugbetaling is geautoriseerd

Bij het annuleren van je bestelling zullen we jou een annuleringsbevestiging per e-mail verzenden om te bevestigen dat je bestelling is geannuleerd.

Customization

In het geval je een gecustomized artikel hebt besteld zal je nog twee extra e-mails ontvangen:

  • Bevestigingsmail om aan te geven dat we begonnen zijn met de productie van jouw item
  • Bevestigingsmail om aan te geven dat de bestelling verzonden is naar Europa vanuit de fabriek

Vond je dit artikel nuttig?

Ja / Nee

Waar is mijn bestelling?

Log in of gebruik de Guest Tracker om snel de status van je bestelling op te zoeken, of voor het aanvragen van een ruillabel, aanmaken van een retourzending, het annuleren van items en om de status van een terugbetaling te bekijken.

Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag?

VRAAG ONZE KLANTENSERVICE

Ma - Vr: 8:00 uur tot 19:00 uur
Za - Zo: 9:00 uur tot 17:00 uur